Annuleringsbeleid

Laatst bijgewerkt mei 2018

Inleiding

Uw afspraak is erg belangrijk voor ons en deze is speciaal voor jou gereserveerd. We realiseren ons dat er veel dingen zijn die in het dagelijks leven van mensen kunnen voorkomen.

Hoewel we begrip voor jouw situatie hebben, als je ons niet genoeg waarschuwing vooraf geeft, zorgt dat ervoor dat een andere klant geen afspraak kan maken. Daarom hanteren we dit beleid, ongeacht de reden voor annulering.

Cryofit hanteert een minimaal 24-uurs annuleringsbeleid.

Ons beleid

Bij Cryofit kunt u uw boeking geheel kosteloos verzetten of annuleren, mits u dit tenminste 24 uur voorgaande uw afspraak doet. Als u niet in staat bent om uw boeking binnen deze termijn te verzetten of te annuleren, zullen wij de volledige kosten van de behandeling in rekening brengen.

 

Herinneringsmail

Voor elk gereserveerde behandeling ontvangt u van ons:

  • Bevestigingsmail van de afspraak

  • E-mail reminder 25 uur voorafgaand aan uw afspraak

  • Sms-reminder 24 uur voorafgaand aan uw afspraak

  • Mogelijk afspraak wijzigingen zullen bevestigd worden per e-mail
     

Als we u echter niet kunnen bereiken, moet u weten dat het uw verantwoordelijkheid is om uw afspraakdatums en -tijden te onthouden om late aankomsten, gemiste afspraken en annuleringskosten te voorkomen.

Hoe opnieuw plannen/annuleren?

De wijziging/annuleren van tijd en datum kan worden gedaan:

  1. Online via uw Treatwell account

  2. Telefonisch contact (06 11 444 643 / 06 46 255 883)

  3. Sms/Whatsapp (06 11 444 643 / 06 46 255 883)

  4. E-mail (info@cryofit.nl)
     

Last-minute annuleringen worden als ongeldig beschouwd en de klant zal het volledige bedrag van de gereserveerde behandeling in rekening worden gebracht.

​© 2019 by Cryofit

  • Facebook - White Circle
  • Instagram - White Circle

Cryofit

Een product van Pragma Boutique B.V.